søndag den 3. maj 2020

En gammel ven

Man kan sige at et gammelt bekendtskab og kongehuset har givet mig hjælp i nøden fra en ukendt side. Alex jeg skulle have set i dag har hjulpet mig ved at melde mig ud af SMil. Det er jeg meget taknemmelig for. Af den grund havde jeg gerne set ham. Det er meget stort. Men jeg kan godt forstå ham. Med al den sladder der har været omkring det besøg så var der vel heller ikke andet at gøre. Vi er jo gift begge to. Jeg håber at kunne hjælpe ham tilbage med det jeg har gjort i dag.

Og når Kongehuset har valgt at gøre mig til medlem af Kongehuset så gælder der nu Kongehusets regler for mig. Det vil sige at jeg ikke kan meldes ind igen uden egen vilje - og den er der ingen der får.

Det eneste der mangler er at aflevere min "straf".

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.