fredag den 1. maj 2020

Cykeltur

Min Lars er gået helt amok. Han er i øjeblikket i gang med at finde en ny cykel til mig så jeg bedre kan følge med op ad bakkerne. Vi har været forskellige steder men dette er et område Lars ved noget om og han er ikke tilfreds. Han bruger meget tid ved telefonen hvor han undersøger cykler.

Jeg er ikke så velbevandret i cykler som Lars er. Han har cyklet Sjælsø rundt 115 km fx. Jeg har mest gået og løbet men løb er jeg blevet for tyk til. Lars går langsomt og skævt jeg går hurtigt og sikkert. Derfor er det bedst at vi cykler. Jeg har det mål at jeg vil cykle den korte Sjælsø rundt på 50 km i år. Så kan det jo altid blive til mere.

Lars påstår at det klarer jeg aldrig uden en ny cykel i Nordsjællands bakker. Jeg har dog cyklet 9, 11 og 22,5 km nu. Men min cykel er tung op ad bakkerne. Vi skulle have cyklet i dag men vejret er noget regnfyldt i dag så nu må vi se...

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.