søndag den 19. december 2021

Re: Ole Skjerbæk Madsen

God Jul og Godt Nytår: https://vimeo.com/653753970
Med Venlig Hilsen Billedkunstner, fotograf, Illustrator og lyriker Lotte Kjøller
 
Ateliér Lk-kunst.dk ● Billedkunstner Lotte Kjøller ● Bogholder Alle 66 kld th ● 2720 Vanløse
By: Artist Lotte Kjoeller ● Bogholder Alle 66 kld th● 2720 Vanlose ● Denmark
Nyhedsbrev/blog: www.Lk-kunst-nyhedsbrev.blogspot.dk/● Tilmelding til Nyhedsbrev, mail til: Lk@Lk-kunst.dk


Den man. 25. nov. 2019 kl. 23.45 skrev Lotte Kjoeller <lokjoeller@gmail.com>:
Jeg glæder mig SÅ meget til at min åndelige far Ole kommer hjem til Danmark. Han skal være her i flere måneder. Men derefter tager han til Hong Kong igen. Jeg må indrømme at jeg glæder mig til at se min kæreste far igen efter så lang tid. Men forhindre ham i at rejse igen det kan jeg jo ikke. Det er jo Guds vilje at han er der. Men med alle de uroligheder der er i Hong Kong bliver det godt for os alle at få  ham hjem. Jeg valgte ham som åndelig far for 4-5 år siden. Han hjalp mig i en situation jeg var i. Til vores begges overraskelse ligner vi hinanden som de mennesker vi er. Derfor kom vi hurtigt til at holde af hinanden. Derfor bruger jeg Ole som åndelig far. Jeg føler at han forstår mig.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.