mandag den 13. juli 2020

Kære Benny Hinn

Dear Benny Hinn I have involuntarily become a member of a swing club. They would take the liking from me and my husband over our own lives. Therefore, I had to take power over them. It turned out that my sister Mette and brother Michael were leading the plot. Therefore, the swing club SMil is now under my leadership. I am a woman and I have no interest in keeping the sex club under me so if you want to take it over and use the dominion in the river of God then the sex club is yours. Answer me and I will send out the message as soon as possible. Regards Lotte Kjøller Friedel Therkelsen

Kære Benny Hinn

Jeg er ufrivilling blevet medlem af en svingerklup. De ville tage magen fra mig og min mand over vor eget liv. Derfor blev jeg nødt til at tage magten over dem. Det viste sig at min søster Mette og bror Michael ledede komplottet. Derfor er svingerkluppen SMil nu under min ledelse. Jeg er en kvinde og jeg har ingen interesse i at beholde sexklubben under mig så hvis du vil overtage den og bruge herredømmet i Guds åns så er sexklubben herefter din. Svar mig så sender jeg beskeden ud snarest muligt. Hilsen Lotte Kjøller Friedel Therkelsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.