tirsdag den 9. juni 2020

Benådning

Kære Alle subber og dominanter

Jeg vælger hermed at tilgive jer alle
Alle kunstnere med Polititilhold er nu fri
pånær Mette Boesen, Michael Christensen, Bo Lorentsen, Peter Ottsen og Jesper Olsen.

Jeg vælger at tilgive Mogens Palm til gengæld for  at gøre bod ved 2 udstillinger til mig på SAK. 1 separat Hvide Engel udstilling med Lotte Kjøller. Og en med Nordic Art gruppeudstilling. Han kan læse mere om begge dele på min hjemmeside www.Lk-kunst.dk. For at anholdelsen og polititilholdet skal ophøre må han love ikke at genere og forfølge mig mere. -han skal give slip.

Jeg vælger at tilgive Johannes hans dårlige opførsel og mishandling af ex Lars da jeg forstår at han er en ung mand der fejlede og nu vil gøre det godt igen. Han skal gøre bod ved at tjene mig og min kunst samt Helle Fik ved at være vores håndværker og han skal deltage i vores månedlige bedegruppe for at lære.

Jeg har ansat min exmand og nu en kristen mand Lars Frantsen som Kunstnerisk Leder i min virksomhed og hans opgave vil fremover være med sin insiderviden i sekteriske sexmiljøer at stoppe al cikane der kommer fra dominanter og subbers sexualitet uanset om de kommer fra kunstnersamfundet, smil eller andre sekter. Til gengæld har jeg lovet at helbrede Lars så godt jeg kan. Jeg stoler på Lars og Lars har frie tøjler til at beskytte mig selv og min ægtemand Lars og de der hører under mig. Lars vil også fungere som min kunstneriske vejleder i virksomheden.

Jeg vælger at tilgive Kim Hansen til gengæld for at gøre bod ved at mine huslejer aldrig mere vil stige mere end skatter og afgifter samt at butikslokalerne til højre for galleriet bliver mine og hører med i prisen som den er nu. Jeg vil enten bruge det til kunstnerværksteder eller en café.

Jeg har brugt polititilholdet til at flytte til Hørsholm hos min mand Lars. I Hørsholm er de fleste mennesker af normal sexualitet og normales rammer og retningslinier gælder derfor for os. Hvis jeg eller min mand Lars stadig er medlem af smil rent tvangsmæssigt er vi herved udmeldt af sekten for det har vi ifølge Politiet ret til. Udmeldelsen er gældende fra dette øjeblik og kan ikke aktiveres resten af vores liv. Intet hverken venner, kærester, ægteskaber, overgreb eller anden sexuel cikane kan melde os ind igen. Udmeldelsen er definitiv og alle der forsøger at få os ind igen vil blive slettet fra vores bekendtskabskreds.

Benådningen er herved fuldendt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.